
Universaali tilaussovellus
Agenda Go on tilauksia välittävä SaaS-palvelu, joka koostuu tilaajan käyttämästä mobiilisovelluksesta ja toimittajan käyttämästä hallintapaneelista.
Agenda Go:lla hoituu millainen tilaus tahansa: tilaus tonnista muttereita tai yksittäisestä take-away-ateriasta siirtyvät yhtä näppärästi tilaajan mobiililaitteelta toimittajan toiminnanohjaukseen.
Toimittajana päätät itse millaisia tuotteita sovellukseen lisätään, ja voit muutenkin hallinnoida sinulle tärkeitä tietoja.
Web + Mobiili
Hallintapaneeli toimittajalle
Palvelun käyttäjänä saat pääsyn hallintapaneeliin, jolla hallinnoit helposti ja keskitetysti tuotteita, tilauksia ja tilaajatietoja. Mm. seuraavia tietoja ylläpidetään ja muokataan hallintapaneelin kautta:
- Asiakasyritykset
- Tilaajat
- Kustannuspaikat
- Tuotteet
- Toimitusehdot
Mobiilisovellus tilaajalle
Asiakkaasi voivat tehdä tilauksensa mobiilisovelluksella kun se heille sopii, ilman puhelimessa odottelua ja saada jatkuvaa tietoa toimituksen edistymisestä.
- Sovellus on saatavilla Apple Store ja Play Store -kaupoista
- Maksuton
- Helppo käyttöönottaa
- Tilaaja tunnistetaan puhelinnumeron avulla


Täysin integroitavissa
Agenda Go voidaan integroida toiminnanohjaukseen tai muihin haluttuihin järjestelmiin, jolloin siitä tulee saumaton osa toimitusketjua. Palvelu toimii myös ilman integraatioita, jolloin tilaukset voidaan yhä prosessoida myös manuaalisesti.


Kenelle Agenda Go sopii?
Agenda Go sopii kaikille yrityksille, jotka toimittavat tavaroita tai materiaaleja riippumatta toimialasta. Agenda Go on täydellinen valinta esimerkiksi niille yrityksille jotka
- toimittavat useille eri tilaajille
- haluavat vähentää soittelemalla tehtyjä tilauksia tai ylipäätään automatisoida prosessejaan
- haluavat digitalisoida liiketoimintaansa ja toimitusketjuaan
- haluavat parantaa asiakaskokemustaan ja asiakastyytyväisyyttä
Hyödyt toimittajalle
- Mahdollistaa integroidun ja automatisoidun toimitusketjun alkaen asiakkaan tilauksesta
- Vähentää puhelimella tehtyjä tilauksia
- Joka tilauksesta jää jälki järjestelmiin
- Tilausten hoitaminen on nopeampaa, tehokkaampaa ja varmempaa
- Integraatioiden ansiosta tilaukset on mahdollista kytkeä suoraan toiminnanohjaukseen, CRM:ään ja taloushallintaan
Hyödyt tilaajalle
- Tilaus onnistuu nopeasti ja helposti, milloin ja missä vain
- Välitön vahvistus tilauksen onnistumisesta
- Mahdollisuus seurata reaaliajassa tilauksen etenemistä